Subject Areas :
1 -
Keywords:
Abstract :
-آرناسون، یورواردور هاروارد( 1383)؛ تاریخ هنر مدرن، نقاشی، پیکره سازی و معماری در قرن بیستم، مترجم: مصطفی اسلامیه. تهران: نشرآگه.
--------------------(1367)؛ تاريخ هنر مدرن(نقاشی، پیکره سازی و معماری)، مترجم: محمد تقي فرامرزي. تهران: نشر زرين/نگاه.
-ایتن، یوهانس(1365)؛کتاب رنگ، مترجم: دکتر محمد حسین حلیمی. تهران: ناشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
-بكولا، ساندرو(1384)؛ هنر مدرنيسم، مترجم: رويين پاكباز. تهران: نشر فرهنگ معاصر.
-بلخاری قهی، حسین(1384)؛ مبانی عرفانی و معماری اسلامی، دفتر دوم. تهران: نشر سوره مهر.
-پاکباز، رویین، نقاشی ایرانی، نشر زرین و سیمین. تهران، 1384.
-------------(1369)؛ درجستوجوی زبان نو، تحلیلی از سیر تحول هنر نقاشی در عصر جدید. تهران: نشر نگاه.
-پوپ، آرتور اپهام(1355)؛ مراحل برجسته درآرایش معماری امروز ایران، سیری در صنایع دستى ایران. تهران (-)
-چیتیک، ویلیام(1384)؛ عوالم خیال، ابن عربی ومسئله اختلاف ادیان، ترجمه قاسم کاکایی. تهران: نشر هرمس.
-حسینی راد، عبد المجید(1384)؛ مبانی هنر های تجسمی. تهران: نشر مدرسه.
-حلیمی، محمد حسین(1383)؛ نگرشی بر شیوه های نقاشی(رنسانس تا هنر معاصر). تهران: شرکت انتشارات احیاء کتاب.
-داندیس، ا. دونیس(1385)؛ مبادی سواد بصری، ترجمه مسعود سپهر. تهران: نشرسروش.
-رحمتي، انشاءالله(1390)؛ هنر و معنويت. تهران: فرهنگستان هنر.
-فرید، امیر(1388)"رنگ در بی رنگی"، کتاب ماه هنر، دی ماه 1388، صفحات:62-58
-گاردنر، هلن(1378)؛ هنر درگذر زمان، مترجم: محمد تقی فرامرزی. تهران: نشر آگاه.
-لینتن، نوربرت(1382)؛ هنر مدرن، مترجم: علی رامین. تهران: نشر نی.
-لوی-اسمیت، ادوارد(1380)؛ مفاهیم، رویکردها در آخرین جنبش های هنری قرن بیستم. مترجم: علیرضا سمیع آذر، تهران: مؤسسه فرهنگی پژوهشی. چاپ و نشر نظر.
-مؤتمن، على(1348)؛ راهنما یا تاریخ آستان قدس رضوی. تهران: (-).
-هافتمان، ورنر(1385)؛ اندیشه و کار پل کلی، مترجم: محسن وزیری مقدم. تهران: انتشارات سروش.
-هنرفر، لطفالله(1344)؛ گنجینة آثار تاریخى اصفهان. اصفهان (-).
-هولستر، ارنست(1382)؛ هزار جلوه زندگي، پژوهشگر پريسا دمندان. تهران: سازمان ميراث فرهنگي كشور(پژوهشگاه)مركز اسناد و مدارك ميراث فرهنگي.
Herbert, Thomas. (1972). Travels in Persia. New York: (-).
سایت ها
1-(تاریخ دسترسی15/2/92www.ibiblio.org )
A comparative Study of the Visual signs of Persian Mirror work and the impressionism Painting (color and light)