فهرس المقالات یزدان شیرمحمدی المقاله 1 - برسی تاثیر فناوری واقعیت افزوده بر الهام بخشی روانشناختی و رفتاری مشتریان فروشگاههای اینترنتی 20.1001.1.17355486.1401.18.71.2.5 10.52547/jstpi.21025.18.71.21 یزدان شیرمحمدی مهرشاد فخاری نیا فصلنامه رشد فناوری , العدد 3 , السنة 18 , تابستان 1401 المقاله 2 - ارزیابیتأثیر اشتیاق به فعالیت در شبکههای اجتماعی بر قصد بازدید مجدد گردشگران با نقش واسطهای تعامل مشتری با مشتری و وفاداری نگرشی و کنشی (مورد مطالعه: گردشگران اروپایی شهر اصفهان) یزدان شیرمحمدی رمضان غلامی اواتی مریم محمدی مقدم مدیریت فردا , العدد 64 , السنة 19 , پاییز 1399 المقاله 3 - اثر فعالیتهای شبکه¬های اجتماعی بر طنین برند (شناختی و احساسی) و وفاداری گردشگران اروپایی شهر تهران یزدان شیرمحمدی زینب هاشمی باغی مطالعات اجتماعی گردشگری , العدد 15 , السنة 8 , بهار-تابستان 1399 المقاله 4 - اثر درک ریسک شناختی در همهگیری ویروس کووید-19 بر نیت رفتاری گردشگران از طریق نگرش هنجارهای ذهنی و اجتماعی (مورد مطالعه: شهر شیراز) 10.61186/journalitor.36251.11.23.129 یزدان شیرمحمدی جعفر آهنگران امین قنبری مطالعات اجتماعی گردشگری , العدد 23 , السنة 11 , پاییز 1402 المقاله 5 - اثر استفاده از واقعیت افزوده در بازاریابی به تمایل به پرداخت اضافه بها گردشگران اروپایی از طریق تجربه ترغیبی، غوطه وری و مشارکت گردشگران (مورد مطالعه شهر شیراز) 20.1001.1.17355486.1402.19.75.4.2 10.61186/jstpi.37941.19.75.51 یزدان شیرمحمدی سولماز سینایی فصلنامه رشد فناوری , العدد 3 , السنة 19 , تابستان 1402 المقاله 6 - اثر جهانبینی اجتماعی- فرهنگی گردشگران بر قصد بازدید آنان از خانههای سنتی شوشتر 20.1001.1.2228639.1401.12.48.6.0 یزدان شیرمحمدی مهران شهرستانی مطالعات شهر ایرانی-اسلامی , العدد 48 , السنة 13 , تابستان 1401 المقاله 7 - اثر شفافیت، اعتماد بازیگران و نفوذ اجتماعی در پذیرش فناوری بلاکچین در انقلاب چهارم صنعتی (مورد مطالعه گردشگران اروپایی) 20.1001.1.17355486.1401.19.73.13.3 10.52547/jstpi.40694.19.73.43 یزدان شیرمحمدی علیرضا نیکویی سولماز سینایی فصلنامه رشد فناوری , العدد 1 , السنة 19 , زمستان 1401 المقاله 8 - اثر زیباشناسی، رضایت از بازاریابی واقعیت افزوده بر قصد سفر در برند گردشگری غذا (مورد مطالعه شهر تهران) یزدان شیرمحمدی زهرا مهدی پور سولماز سینایی فصلنامه رشد فناوری , العدد 2 , السنة 20 , بهار 1403 المقاله 9 - بررسی اثر ارزش درک شده بر مقاومت در برابر پذیرش فناوری بلاکچین در صنعت گردشگری 20.1001.1.17355486.1402.19.76.8.8 10.61186/jstpi.41425.19.76.14 یزدان شیرمحمدی محدثه کوکبی سیدمحمدهادی قاضی طباطبایی فصلنامه رشد فناوری , العدد 4 , السنة 19 , پاییز 1402