Rimag

Rimag

  • عنا
  • خدمات
    • باحثون
    • للمؤلفين
    • رئیس التحرير
    • للمحررين
    • الحکم
    • للحَکَم
  • المنشورات رایمگ
  • طلب
  • اتصل بنا
  • الصفحة الرئيسية
  • عنا
  • اتصل بنا
  • تسجيل
  • دخول
  • طلب
البحث المتقدم
  • الصفحة الرئيسية
  • یزدان  شیرمحمدی

    فهرس المقالات یزدان  شیرمحمدی


  • المقاله

    1 - برسی تاثیر فناوری واقعیت افزوده بر الهام بخشی روان‌شناختی و رفتاری مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی
    20.1001.1.17355486.1401.18.71.2.5
    10.52547/jstpi.21025.18.71.21
    یزدان شیرمحمدی مهرشاد فخاری نیا
    فصلنامه رشد فناوری , العدد 3 , السنة 18 , تابستان 1401

  • المقاله

    2 - ارزیابی‌تأثیر اشتیاق به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی بر قصد بازدید مجدد گردشگران با نقش واسطه‌ای تعامل مشتری با مشتری و وفاداری نگرشی و کنشی (مورد مطالعه: گردشگران اروپایی شهر اصفهان)
    یزدان شیرمحمدی رمضان غلامی اواتی مریم محمدی مقدم
    مدیریت فردا , العدد 64 , السنة 19 , پاییز 1399

  • المقاله

    3 - اثر فعالیت‌های شبکه¬های اجتماعی بر طنین برند (شناختی و احساسی) و وفاداری گردشگران اروپایی شهر تهران
    یزدان شیرمحمدی زینب هاشمی باغی
    مطالعات اجتماعی گردشگری , العدد 15 , السنة 8 , بهار-تابستان 1399

  • المقاله

    4 - اثر درک ریسک شناختی در همه‌گیری ویروس کووید-19 بر نیت رفتاری گردشگران از طریق نگرش هنجارهای ذهنی و اجتماعی (مورد مطالعه: شهر شیراز)
    10.61186/journalitor.36251.11.23.129
    یزدان شیرمحمدی جعفر آهنگران امین قنبری
    مطالعات اجتماعی گردشگری , العدد 23 , السنة 11 , پاییز 1402

  • المقاله

    5 - اثر استفاده از واقعیت افزوده در بازاریابی به تمایل به پرداخت اضافه بها گردشگران اروپایی از طریق تجربه ترغیبی، غوطه وری و مشارکت گردشگران (مورد مطالعه شهر شیراز)
    20.1001.1.17355486.1402.19.75.4.2
    10.61186/jstpi.37941.19.75.51
    یزدان شیرمحمدی سولماز سینایی
    فصلنامه رشد فناوری , العدد 3 , السنة 19 , تابستان 1402

  • المقاله

    6 - اثر جهان‌بینی اجتماعی- فرهنگی گردشگران بر قصد بازدید آنان از خانه‌های سنتی شوشتر
    20.1001.1.2228639.1401.12.48.6.0
    یزدان شیرمحمدی مهران شهرستانی
    مطالعات شهر ایرانی-اسلامی , العدد 48 , السنة 13 , تابستان 1401

  • المقاله

    7 - اثر شفافیت، اعتماد بازیگران و نفوذ اجتماعی در پذیرش فناوری بلاک‌چین در انقلاب چهارم صنعتی (مورد مطالعه گردشگران اروپایی)
    20.1001.1.17355486.1401.19.73.13.3
    10.52547/jstpi.40694.19.73.43
    یزدان شیرمحمدی علیرضا نیکویی سولماز سینایی
    فصلنامه رشد فناوری , العدد 1 , السنة 19 , زمستان 1401

  • المقاله

    8 - اثر زیباشناسی، رضایت از بازاریابی واقعیت افزوده بر قصد سفر در برند گردشگری غذا (مورد مطالعه شهر تهران)
    10.61186/jstpi.40888.20.78.37
    یزدان شیرمحمدی زهرا مهدی پور سولماز سینایی
    فصلنامه رشد فناوری , العدد 2 , السنة 20 , بهار 1403

  • المقاله

    9 - بررسی اثر ارزش درک شده بر مقاومت در برابر پذیرش فناوری بلاکچین در صنعت گردشگری
    20.1001.1.17355486.1402.19.76.8.8
    10.61186/jstpi.41425.19.76.14
    یزدان شیرمحمدی محدثه کوکبی سیدمحمدهادی قاضی طباطبایی
    فصلنامه رشد فناوری , العدد 4 , السنة 19 , پاییز 1402

  • المقاله

    10 - تدوین و ارزیابی الگوی بازاریابی عصبی با استفاده فناوریهای نوظهور دیجیتال در صنعت بانکداری
    10.61186/jstpi.47338.21.81.64
    مریم خضری یزدان شیرمحمدی سیدعلیرضا میرعرب بیگی
    فصلنامه رشد فناوری , العدد 1 , السنة 21 , زمستان 1403

رایمگ


يقوم نظام رایمگ بتنفيذ جميع عمليات الاستلام والتقييم والحكم والتحرير وتخطيط الصفحة والنشر الإلكتروني للمجلات العلمية.

الروابط


  • المركز الإقليمي لعلوم وتكنولوجيا المعلومات
  • مكتشف المجلات
  • المولد المرجعي
  • مرکز الاستشهاد المرجعي لعلوم العالم الاسلامي
  • مؤشرات الأداء للمجلات
  • ISC فهرس مجلات رئيسية فی
  • Iranian Journals IndexedIn ISI

المراكز ذات الصلة


  • مكتب المرشد الأعلى
  • المؤسسة الرئاسية
  • وزارة العلوم والبحوث والتكنولوجيا
  • وزارة الصحة والتعليم الطبي
  • مركز التواصل المجتمعي (SAMS)

دعامة


الصفحات الرسمية



  • الصفحة الرئيسية
  • خريطة الموقع
  • مركز معلومات العلوم والتكنولوجيا الاقليمي
  • اتصل بنا

حقوق هذا الموقع الإلكتروني مملوكة لنظام Rimag Press Management. © 1438-1446

الصفحة الرئيسية| دخول| عنا| اتصل بنا|
[English] [فارسی] [en] [fa]
  • Ricest
  • دخول
  • email