فهرست مقالات فرشته امین مقاله 1 - شناسایی و اولویت بندی شاخص های موثر بر رضایت مشتریان(CSI) به عنوان پیشنیاز مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در بانک ملت فرشته امین مدیریت فردا , شماره 27 , سال 10 , تابستان 1390 مقاله 2 - طراحي مدل سیستم خدمات انعطاف پذیر FSS در نظام بانکی فرشته امین مدیریت فردا , شماره 29 , سال 10 , زمستان 1390 مقاله 3 - تدوین استراتژی منابع انسانی بر مبنای گروه بندی مشاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران سیدعلی اکبر احمدی فرشته امین مجتبی کاتب رضا رسولی مدیریت فردا , شماره 51 , سال 16 , تابستان 1396 مقاله 4 - ارائه ی الگوی توسعه ی کارکنان مبتنی بر رویکرد شناختی در صنایع خلّاق فرهنگی (مورد مطالعه: سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران) 20.1001.1.24233277.1401.9.35.10.9 ایلیا منزوی مهدی شریفی فرشته امین فصلنامه آموزش و توسعه منابع انسانی , شماره 35 , سال 9 , زمستان 1401