فهرس المقالات فرشته امین المقاله 1 - شناسایی و اولویت بندی شاخص های موثر بر رضایت مشتریان(CSI) به عنوان پیشنیاز مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در بانک ملت فرشته امین مدیریت فردا , العدد 27 , السنة 10 , تابستان 1390 المقاله 2 - طراحي مدل سیستم خدمات انعطاف پذیر FSS در نظام بانکی فرشته امین مدیریت فردا , العدد 29 , السنة 10 , زمستان 1390 المقاله 3 - تدوین استراتژی منابع انسانی بر مبنای گروه بندی مشاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران سیدعلی اکبر احمدی فرشته امین مجتبی کاتب رضا رسولی مدیریت فردا , العدد 51 , السنة 16 , تابستان 1396 المقاله 4 - ارائه ی الگوی توسعه ی کارکنان مبتنی بر رویکرد شناختی در صنایع خلّاق فرهنگی (مورد مطالعه: سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران) 20.1001.1.24233277.1401.9.35.10.9 ایلیا منزوی مهدی شریفی فرشته امین فصلنامه آموزش و توسعه منابع انسانی , العدد 35 , السنة 9 , زمستان 1401