فهرس المقالات محمد رضا حمیدی زاده المقاله 1 - تبیین و ارزیابی فرایند اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بر جذب مشتریان: مورد پژوهی بانک صادرات ایران محمد رضا حمیدی زاده ذبيح اله نوريان فصلنامه نوآوری و ارزش آفرینی , العدد 3 , السنة 2 , بهار-تابستان 1392 المقاله 2 - راهبردهای بازاریابی اختراعات برای ورود موفق به بازار سیدامیرحسین طیبی ابوالحسنی محمد رضا حمیدی زاده فصلنامه نوآوری و ارزش آفرینی , العدد 13 , السنة 7 , بهار-تابستان 1397 المقاله 3 - الگوی رويکرد تخصصي درتعاملات دانشگاه با صنعت: ضرورتها و چالشهاي بخشبندی بازار محمد رضا حمیدی زاده روح الله شریفی نشریه صنعت و دانشگاه , العدد 2 , السنة 1 , پاییز 1387 المقاله 4 - تبیین استراتژی های موقعیتیابی بنگاههای اقتصادی محمد رضا حمیدی زاده فرید ترهنده مدیریت فردا , العدد 30 , السنة 11 , بهار 1391 المقاله 5 - تبیین الگوهای برتری در سرآمدی برای سازمانهای تلاشگر مریم قلی زاده محمد رضا حمیدی زاده مدیریت فردا , العدد 51 , السنة 16 , تابستان 1396 المقاله 6 - تاثیر منابع وریسک بر استراتژی رشد بنگاه در صنایع هایتک محسن پارساجم محمد رضا حمیدی زاده بهمن حاجی پور اسماعیل فدایی نژاد مدیریت فردا , العدد 56 , السنة 17 , پاییز 1397 المقاله 7 - مدلسازی نوآوری بازاریابی و تکنولوژیکی شبکه بانکی در ارزیابی عملکرد اقتصاد کلان کشور بهاره بهزادی محمد رضا حمیدی زاده مریم خوشنویس مدیریت فردا , العدد 65 , السنة 19 , زمستان 1399