فهرست مقالات فخرالدین معروفی مقاله 1 - اثر تعدیل گر تجانس فرهنگی بر روابط بین فعالیت های بازاریابی درونی و رضایتمندی کارکنان(مورد مطالعه: کارکنان حوزه گردشگری منطقه غرب ایران، عراق و ترکیه) فخرالدین معروفی سید فرهاد حسینی مطالعات اجتماعی گردشگری , شماره 1 , سال 1 , بهار-تابستان 1391 مقاله 2 - مدل تأثیر گردشگری الکترونیک بر خرید خدمات گردشگری و سنجش مطابقت آن با رفتار گردشگران ایرانی رضا مینایی فرشید نمامیان فخرالدین معروفی علیرضا مرادی مطالعات اجتماعی گردشگری , شماره 14 , سال 7 , پاییز-زمستان 1398 مقاله 3 - نقش تعدیل گر تجانس فرهنگی در روابط بین فعالیت های بازاریابی درونی و رضایت مندی کارکنان حوزه گردشگری منطقه غرب ایران، عراق و ترکیه 10.52547/journalitor.36041.9.17.0 فخرالدین معروفی سید فرهاد حسینی مطالعات اجتماعی گردشگری , شماره 17 , سال 9 , بهار-تابستان 1400