فهرس المقالات فخرالدین معروفی المقاله 1 - اثر تعدیل گر تجانس فرهنگی بر روابط بین فعالیت های بازاریابی درونی و رضایتمندی کارکنان(مورد مطالعه: کارکنان حوزه گردشگری منطقه غرب ایران، عراق و ترکیه) فخرالدین معروفی سید فرهاد حسینی مطالعات اجتماعی گردشگری , العدد 1 , السنة 1 , بهار-تابستان 1391 المقاله 2 - مدل تأثیر گردشگری الکترونیک بر خرید خدمات گردشگری و سنجش مطابقت آن با رفتار گردشگران ایرانی رضا مینایی فرشید نمامیان فخرالدین معروفی علیرضا مرادی مطالعات اجتماعی گردشگری , العدد 14 , السنة 7 , پاییز-زمستان 1398 المقاله 3 - نقش تعدیل گر تجانس فرهنگی در روابط بین فعالیت های بازاریابی درونی و رضایت مندی کارکنان حوزه گردشگری منطقه غرب ایران، عراق و ترکیه 10.52547/journalitor.36041.9.17.0 فخرالدین معروفی سید فرهاد حسینی مطالعات اجتماعی گردشگری , العدد 17 , السنة 9 , بهار-تابستان 1400