-
مقاله
1 - تأثیر کیفیت خدمات ارائه شده بر ادراک مشتریان بیمه ایراننشریه صنعت و دانشگاه , شماره 38 , سال 10 , پاییز-زمستان 1396 -
مقاله
2 - بررسی تاثیر سرمایه فکری بر ارزش برند شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهراننشریه صنعت و دانشگاه , شماره 32 , سال 9 , بهار-تابستان 1395 -
مقاله
3 - رابطه رهبری تحول آفرین و عملکرد سازمانی: بررسی نقش تعدیلگری یادگیری سازمانیمدیریت فردا , شماره 44 , سال 14 , پاییز 1394 -
مقاله
4 - رابطه بین کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی: نقش تعدیلگر توانمندسازی کارکنانمدیریت فردا , شماره 49 , سال 15 , زمستان 1395 -
مقاله
5 - جهت¬گیری¬های راهبردی در سطح کسب و کار و تاثیر آن بر عملکرد برندمدیریت فردا , شماره 52 , سال 16 , پاییز 1396 -
مقاله
6 - رابطه بین کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی: نقش تعدیلگر توانمندسازی کارکنانمدیریت فردا , شماره 49 , سال 15 , زمستان 1395 -
مقاله
7 - بررسي تاثير درگيري شغلي کارکنان بر رفتار شهروندي سازماني با نقش تعديل-گري هويت سازمانيمدیریت فردا , شماره 55 , سال 17 , تابستان 1397 -
مقاله
8 - بررسی تأثیر خودرهبری کارکنان بر پیامدهای برندسازی داخلی و هویت نقش در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل¬های پنج ستاره در شهر مشهد)مطالعات اجتماعی گردشگری , شماره 23 , سال 11 , پاییز 1402 -
مقاله
9 - تحلیل مسیر از تجربه برند تا ارتباطات شفاهی: بررسی نقش تعاملات اجتماعی آنلاین مصرفکننده (مورد مطالعه: مشتریان برند وایتکس)نشریه صنعت و دانشگاه , شماره 52 , سال 14 , پاییز-زمستان 1400 -
مقاله
10 - از قصد تا رفتار مصرف کننده؛ بررسی نقش تعدیلگر ریسک زیبایی شناسی و ریسک اقتصادی درک شدهنشریه صنعت و دانشگاه , شماره 54 , سال 15 , بهار-تابستان 1401 -
مقاله
11 - شناسایی عوامل موثر بر ارزشگذاري استارتاپهاي مبتنی بر فناوري در مشهدنشریه صنعت و دانشگاه , شماره 58 , سال 16 , بهار-تابستان 1402