Rimag

Rimag

  • درباره رایمگ
  • خدمات رایمگ
    • نویسندگان
    • برای نویسندگان
    • سردبیر
    • برای سردبیران
    • داور
    • برای داوران
  • نشریات رایمگ
  • درخواست سامانه
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • درباره رایمگ
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • امید بهبودی

    فهرست مقالات امید بهبودی


  • مقاله

    1 - تأثیر کیفیت خدمات ارائه شده بر ادراک مشتریان بیمه ایران
    سید مرتضی غیور باغبانی امید بهبودی علی پورنگ هانیه مرونه فیض ‏آباد
    نشریه صنعت و دانشگاه , شماره 38 , سال 10 , پاییز-زمستان 1396

  • مقاله

    2 - بررسی تاثیر سرمایه فکری بر ارزش برند شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
    امیر غفوریان شاگردی تهمینه ناطق امید بهبودی غلامرضا خانی
    نشریه صنعت و دانشگاه , شماره 32 , سال 9 , بهار-تابستان 1395

  • مقاله

    3 - رابطه رهبری تحول آفرین و عملکرد سازمانی: بررسی نقش تعدیلگری یادگیری سازمانی
    مجید فیض پور امید بهبودی امیر غفوریان شاگردی
    مدیریت فردا , شماره 44 , سال 14 , پاییز 1394

  • مقاله

    4 - رابطه بین کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی: نقش تعدیلگر توانمندسازی کارکنان
    امیر غفوریان شاگردی امید بهبودی
    مدیریت فردا , شماره 49 , سال 15 , زمستان 1395

  • مقاله

    5 - جهت¬گیری¬های راهبردی در سطح کسب و کار و تاثیر آن بر عملکرد برند
    امیر غفوریان شاگردی علی پورنگ امید بهبودی
    مدیریت فردا , شماره 52 , سال 16 , پاییز 1396

  • مقاله

    6 - رابطه بین کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی: نقش تعدیلگر توانمندسازی کارکنان
    امید بهبودی
    مدیریت فردا , شماره 49 , سال 15 , زمستان 1395

  • مقاله

    7 - بررسي تاثير درگيري شغلي کارکنان بر رفتار شهروندي سازماني با نقش تعديل-‏گري هويت سازماني
    سید مرتضی غیور باغبانی امید بهبودی علی پورنگ سید علی قادری الهام نصیری
    مدیریت فردا , شماره 55 , سال 17 , تابستان 1397

  • مقاله

    8 - بررسی تأثیر خودرهبری کارکنان بر پیامدهای برندسازی داخلی و هویت نقش در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل¬های پنج ستاره در شهر مشهد)
    10.61186/journalitor.36248.11.23.257
    جمشید نجاری بیدختی امید بهبودی
    مطالعات اجتماعی گردشگری , شماره 23 , سال 11 , پاییز 1402

  • مقاله

    9 - تحلیل مسیر از تجربه برند تا ارتباطات شفاهی: بررسی نقش تعاملات اجتماعی آنلاین مصرف‌کننده (مورد مطالعه: مشتریان برند وایتکس)
    20.1001.1.27170446.1400.14.53.10.1
    نسترن دباغ زاده شيرازي امید بهبودی
    نشریه صنعت و دانشگاه , شماره 52 , سال 14 , پاییز-زمستان 1400

  • مقاله

    10 - از قصد تا رفتار مصرف کننده؛ بررسی نقش تعدیلگر ریسک زیبایی شناسی و ریسک اقتصادی درک شده
    امید بهبودی زهرا محمدزاده طيبه رمضاني
    نشریه صنعت و دانشگاه , شماره 54 , سال 15 , بهار-تابستان 1401

  • مقاله

    11 - شناسایی عوامل موثر بر ارزش‌گذاري استارتاپ‌هاي مبتنی بر فناوري در مشهد
    حمید حیدری زاد امیر غفوریان شاگردی امید بهبودی
    نشریه صنعت و دانشگاه , شماره 58 , سال 16 , بهار-تابستان 1402

رایمگ


سامانه رایمگ تمامی فرآیندهای دریافت، ارزیابی و داوری، ویراستاری، صفحه‌آرایی و انتشار الکترونیکی نشریات علمی را به انجام می‌رساند

پیوندهای سایت


  • مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری
  • سامانه ژورنال یاب RICeST
  • سامانه تولید منابع برون متنی
  • پایگاه استنادی علوم جهان اسلام
  • نظام شاخص های عملکردی نشریات فارسی
  • فهرست نشریات پایگاه استنادی علوم جهان اسلام
  • فهرست نشریات معتبر وزارت عتف
  • فهرست نشریات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
  • فهرست نشریات ایرانی نمایه شده در ISI

مراکز مرتبط


  • پایگاه دفتر مقام معظم رهبری
  • نهاد ریاست جمهوری
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی
  • مرکز ارتباطات مردمی(سامد)

پشتیبانی


  • تلفن : 02188910048
  • ایمیل : rimag@ricest.ac.ir

صفحات رسمی



  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات رایمگ است.
حق نشر © 1404-1396

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره رایمگ| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • Ricest
  • عضویت/ ورود
  • email