Subject Areas :
1 -
Keywords:
Abstract :
[1] جان سی. موون (و) میشل اس.مینور( 1381) رفتار مصرف کننده، ترجمه ی عباس صالح .404- اردستانی، ج 1، تهران، انتشارات آثار، 1381، ف 10، صص 408
[2] جعفری، م (و دیگران)(1379 ) مدیریت کیفیت فراگیر، تهران، انتشارات رسا، ف 1 ص 17
[3] زیویار، فرزاد؛ ضیایی، محمدصادق؛ نرگسیان، جواد(1390).بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان با استفاده از مدل سروکوال، بازاریابی نوین، 3: 186-173.
[4] سجادی، سید علی اکبر(1377)، «نقش رضایت مشتری از تجارت»، مجلۀ مدیریت، ش 32، آبان 1377.
[5] طاهری بنکدار، محمد ولی؛ رضایی فر، حمید؛ عنایتی، غلامرضا(1395). شناسایی عوامل موثر بر هوش رقابتی شرکت بیمه ایران بر اساس تکنیک دلفی مطالعه موردی: شعب شرکت بیمه ایران شهر مشهد، پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
[6] علیقلی، منصوره؛ فاطمی، سید مجتبی(1396) شناخت رابطۀ ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی استراتژیهای بازاریابی (مطالعۀ موردی: شهرک صنعتی اردبیل) تابستان 1396، دوره نهم - شماره 2 علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 375 تا 394).
[7] فرامرز پور، الهام(1395). بررسی تاثیر برون سپاری خدمات بر رضایت مشتریان در سازمان تامین اجتماعی استان کرمان، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی
[8] نجفي حقي، ج. (١٣٨٣). هوشمندي رقابتي . مجلة تدبير، (١٥٤)، ٢٠-١٤.
[9] هاپسون، باریه(1381) مدیریت خدمت: فرهنگ مشتریگرایی، ترجمۀ مهدی ایراننژاد پاریزی، تهران: مدیران.
[10] وظیفه دوست، حسین. قاسمی، فاطمه، (1387)، هوشمندی رقابتی رویکردها و کاربردها، تدبیر 197.
[11] Gregory G., Dess, G. T Lumpkin and Marilyn L. Taylor, (2005), competi¬tive. intelligence Strategic Management. 2 ed. New York: McGraw-Hill Irwin. op 9.
[12] Maria Kalamas AND et al (2002); “A model of the antecedents of should and will service expectations”; Journal of Rtailing and consumer services, Volume 9, Issue 6, November, p292.
[13] Ovsanka, Peter. Diacikova, Anna. (2008). " Competitive Intelligence in Chemosvit a. s. " Conference on Professional Information Resources for Business, Marketing, Competitive Intelligence and Knowledge Manage-ment. Prague 6, Diplomat Hotel, 5. -6. February.
[14] Peltoniemi, Mirva. Vuori, Elisa, (2005)," Competitive Intelligence and Co-evolution within anOrganisation Population" Tampere University of Tech¬nology, Institute of Business InformationManagement, Tampere, Finland.
[15] Yateen R. Pargaonkar (2016). everaging patent landscape analysis and IP competitive intelligence for competitive advantage. World Patent Information, Volume 45, June, Pages 10-20
[16] Yi, Zhang, Douglas K.R. Robinson, Alan L. Porter, Donghua Zhu, Guangquan Zhang, Jie Lu (2016). Technology roadmapping for competitive technical intelligence. Technological Forecasting and Social Change, Volume 110, September 2016, Pages 175-186