Subject Areas :
mohamadAli sarlak 1 , علی اکبر جوکار 2
1 -
2 -
Keywords:
Abstract :
1. ادواردز و همکاران،(1379.) تحقيق پيمايشي: راهنماي عمل، ترجمه: سيد محمد اعرابي و داود ايزدي، دفتر پژوهشهاي فرهنگي.
2. دیوید ا آکر،(1386)،مدیریت استراتژیک بازار،ترجمه حسین صفرزاده، علی اکبر فرهنگی و مهدی خادمی،موسسه انتشارات و پخش کتاب پویش#
3.خاكي، غلام رضا.1378، روش تحقيق با رويكرد پاياننامهنويسي، مركز تحقيقات علمي كشور#
4.فرهنگي، علياکبر و صفرزاده، حسين، (1385)، کارآفرینی مفاهیم نظریه ها مدلها و کاربردها، دانشگاه تهران#
5.قاسمی، بهروز، (1380)، مدیریت استراتژیک، انتشارات آبتین#
6.مهری ، علی، 1383، مزیت رقابتی پایدار، تدبیر، سال چهاردهم، شماره 140#
7.ميرزائي اهرنجاني، حسن، (1380). پژوهشهاي کاربردي (1)، دانش مديريت، شماره 17،#
8..وران جی، کیگان، 1380،مدیریت بازاریابی جهانی،عبدالحمید ابراهیمی، انتشارات، دفتر پژوهش های فرهنگی.#