Subject Areas :
1 - Associate Prof. of University of Tehran
Keywords:
Abstract :
تیم پروژه زمین. (۱۳۹۱). مستند مطالعات نهادسازی و تجاریسازی زمین، (گزارش راهبردی فاز سوم). گزارشهای رسمی پروژه راهبری سیستمعامل بومی، مرکز تحقیقات مخابرات ایران، تهران، ایران.#
ثقفی، فاطمه؛ بزرگخو، ناهید؛ کاری؛ اکبر؛ (1393). عوامل مؤثر بر موفقيت برند در مرحله پيدايش محصول#
(مورد مطالعه: سيستم عامل زمين)؛ اولین همایش ملی چالشهای مدیریت فناوری اطلاعات در سازمانها و صنایع، 30 بهمن، تهران، ایران.#
مهر، هومن. (۱۳۹۰). فرآیندهای توسعه سامانه عامل گنو/لینوکس، (گزارش فنی شماره ۳). گزارشهای پروژه مدل مفهومی سیستمعامل بومی، مرکز تحقیقات مخابرات ایران، تهران، ایران.#
Adams, D.A., Nelson, R.R., & Todd, P.A. (1992). Perceived usefulness, ease of use, and usage of information technology: A replication. Mis Quarterly, 16(2)224-227.#
Agarwal, R., & Prasad, J. (1998). A conceptual and operational definition of personal innovativeness in the domain of informationtechnology. Information Systems Research, 9(2), 204–215.#
Ajzen, I. (1985). From intentions to actions: A theory of planned behavior. In J. Kuhl & J. Beckmann (Eds.), Action-control: From cognition to behavior (pp. 11-39), Heidelberg: Springer.#
Ajzen, I., & Madden, T. J. (1986). Prediction of goal-directed behavior: Attitudes, intentions, and perceived behavioral control. Journal of experimental social psychology, 22(5), 453-474.#
Akturan, U., Tezcan, N. (2012). Mobile banking adoption of the youth market: perceptions and intentions. Marketing Intelligence and Planning 30 (4), 444-459.#
Burton-Jones, Anderw. & Hubona, Geoffrey S. (2006). The mediation of external variables in the technology acceptance model, Information & Management, 43(6), 706–717.#
Cardozo, R., McLaughlin, K., Harmon, B., Reynolds, P. and Miller, B. (1993).Product market choices and growth of new businesses. Journal of Product Innovation Management, 10(4): 331-340#
Chau, P. Y. K. (1996). An empirical investigation of factors affecting the acceptance of CASE by systems developers. Information and Management, 30(3), 269–280.#
Chen, Chun-Der., Fan, Yi-Wen & Farn, Cheng-Kiang. (2007). predicting electronic toll collection service adoption: An integration of the technology acceptance model and the theory of planned behavior, Transportation Research Part C, 15(5), 300–311.#
Chen, L., Gillenson, M.L., & Sherrell, D.L. (2002). Enticing online consumers: An extended technology acceptance perspective .Information & Management, 39(8), 705-719.#
Cohen, W. M., & Levinthal, D. A. (1990). Absorptive capacity: a new perspective on learning and innovation. Administrative science quarterly, 35(1), 128-152.#
Conner, M., & Armitage, C.J. (1998). Extending the theory of planned behavior: A review and avenues for further research. Journal of Applied Social Psychology, 28(15), 1429-1464.#
Davis, F.D. (1993). User acceptance of information technology: system characteristics, user perceptions and behavioral impacts. International journal of man-machine studies, 38(3), 475-487#