فصلنامه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران
,
العدد39,السنة
11
,
بهار-تابستان
1398
هدف از پژوهش حاضر، بررسي تاثير استفاده از انواع استراتژیهای بازاریابی در شبکههای اجتماعی بر جلب اعتماد مشتریان میباشد. جامعه آماری این پژوهش شامل تمامی کاربران ایرانی عضو سایتهای شبکههای اجتماعی است که تحت تاثیر تبلیغات شرکتها قرار میگیرند. حجم نمونه آماری نیز با روش أکثر
هدف از پژوهش حاضر، بررسي تاثير استفاده از انواع استراتژیهای بازاریابی در شبکههای اجتماعی بر جلب اعتماد مشتریان میباشد. جامعه آماری این پژوهش شامل تمامی کاربران ایرانی عضو سایتهای شبکههای اجتماعی است که تحت تاثیر تبلیغات شرکتها قرار میگیرند. حجم نمونه آماری نیز با روش نمونهگیری گلوله برفی 446 نفر است. روش پژوهش، توصیفی پیمایشی بوده و ابزار گردآوری دادهها پرسشنامه میباشد. برای آزمون فرضیههای پژوهش از روش حداقل مربعات جزئی (PLS) و نرم افزار SmartPLS 3 استفاده شده است. نتایج بدست آمده نشان میدهد که هر چهار متغیر، استراتژیهای بازاریابی مبادلهای، رابطهای، پایگاه داده و مبتنی بر دانش در شبکههای اجتماعی تاثیر معنیداری بر جلب اعتماد مشتریان دارند.
تفاصيل المقالة
رایمگ
يقوم نظام رایمگ بتنفيذ جميع عمليات الاستلام والتقييم والحكم والتحرير وتخطيط الصفحة والنشر الإلكتروني للمجلات العلمية.