فهرس المقالات فتانه یاراحمدی المقاله 1 - بررسی تاثیر ادراک کارکنان از مسئولیتهای اجتماعی شرکت، بر غرور سازمانی و تعهد خدمت به مشتری الهه منیشداوی سید مهدی میرمهدی فتانه یاراحمدی مدیریت فردا , العدد 77 , السنة 22 , زمستان 1402 المقاله 2 - بررسی تأثیر رضایت کارفرما بر پاسخگویی و کیفیت خدمات الکترونیک با میانجی گری اعتماد کارفرمایان کارگاه های کسب و کار کوچک شهرستان شازند فتانه یاراحمدی رضا بادرستانی مدیریت فردا , العدد 81 , السنة 23 , زمستان 1403 المقاله 3 - بررسی تأثیرشخصیت و رسانه های اجتماعی بر حساسیت نسبت به قیمت (مطالعه موردی فروشگاه های افق کوروش ماهشهر) فتانه یاراحمدی مینا خمیسی پور مدیریت فردا , العدد 82 , السنة 24 , بهار 1404 المقاله 4 - بررسی تأثیر کیفیت خدمات ادراک شده بر رفتار شهروندی مشتریان بانک ملی شهر کرمانشاه با توجه به نقش میانجی رضایت مشتری فتانه یاراحمدی مه نوش فیلی مدیریت فردا , العدد 80 , السنة 23 , پاییز 1403