فهرس المقالات عظیم زارعی المقاله 1 - استفاده از رویکرد QFD در بهبود ارتباط صنعت برق و دانشگاه محسن شفیعی نیک آبادی عظیم زارعی هانیه شامبیاتی علی اسکندرزاده نشریه صنعت و دانشگاه , العدد 40 , السنة 11 , بهار-تابستان 1397 المقاله 2 - رتبه¬بندی عوامل کلیدی موفقیت فعالیتهای برونسپاری خدمات نگهداری و تعمیرات دانشگاهها با استفاده از رویکرد فازی (مورد مطالعه: دانشگاه سمنان) نسرین رهایی محسن شفیعی نیکآبادی عظیمالله زارعی نشریه صنعت و دانشگاه , العدد 43 , السنة 12 , بهار-تابستان 1398 المقاله 3 - طراحی مدل روابط مولفه های بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان سمنان) عظیم زارعی مریم همتی فصلنامه نوآوری و ارزش آفرینی , العدد 18 , السنة 9 , پاییز-زمستان 1399 المقاله 4 - شناسایی ابعاد متمایزکننده عوامل درونی در کسب و کارهای مادرزاد بین المللی حوزه ICT 20.1001.1.27170454.1400.10.19.1.2 داود فیض علی اکبر جلالی عظیم زارعی احسان سوری فصلنامه نوآوری و ارزش آفرینی , العدد 19 , السنة 10 , بهار-تابستان 1400 المقاله 5 - رویکردی سیستمی برای طراحی مدل بازاریابی سازمان پروژه محور مبتنی بر استراتژی فرصت های متنوع (مطالعه موردی) عظیم الله زارعی رضا بهبود عادل آذر مدیریت فردا , العدد 63 , السنة 19 , تابستان 1399 المقاله 6 - طراحی الگوی رفتار معنوی در سازمان های رسانه ای علی اکبر فرهنگی عباسعلی رستگار بنفشه فتوت عظیم الله زارعی مدیریت فردا , العدد 61 , السنة 18 , زمستان 1398