فهرست مقالات صمد عالی مقاله 1 - ارائه الگوی ارزش آفرینی مشارکت مشتری: دیدگاه دوسویه ارزش آفرینی برای مشتری و شرکت 20.1001.1.27170454.1401.11.21.3.5 میترا مبینی صمد عالی علیرضا بافنده زنده هوشنگ تقی زاده فصلنامه نوآوری و ارزش آفرینی , شماره 21 , سال 11 , بهار-تابستان 1401 مقاله 2 - طراحی الگوی راهبردی پیشایندهای تجربه مشتری در صنعت گردشگری 10.52547/journalitor.36152.11.21.29 صغری تقی پور صمد عالی علیرضا بافنده زنده حکیمه نیکی مطالعات اجتماعی گردشگری , شماره 21 , سال 11 , بهار 1402