فهرست مقالات احمد الهیاری بورنجانی


  • مقاله

    1 - بررسی تأثیر ابعاد اعتبار اینفلوئنسرها، جذابیت و اعتماد و تخصص بر قصد خرید در صنعت زیبایی پوست با توجه به نقش واسطه‌ای درگیری مشتری
    پژوهش های میان رشته ای زنان , شماره 17 , سال 5 , زمستان 1402
    <p>بررسی تأثیر ابعاد اعتبار اینفلوئنسرها، جذابیت و اعتماد و تخصص بر قصد خرید در صنعت زیبایی پوست با توجه به نقش واسطه&zwnj;ای درگیری مشتری هدف اصلی در این پژوهش بررسی تأثیر ابعاد اعتبار اینفلوئنسرها، جذابیت و اعتماد و تخصص بر قصد خرید در صنعت زیبایی پوست با توجه به نقش چکیده کامل
    <p>بررسی تأثیر ابعاد اعتبار اینفلوئنسرها، جذابیت و اعتماد و تخصص بر قصد خرید در صنعت زیبایی پوست با توجه به نقش واسطه&zwnj;ای درگیری مشتری هدف اصلی در این پژوهش بررسی تأثیر ابعاد اعتبار اینفلوئنسرها، جذابیت و اعتماد و تخصص بر قصد خرید در صنعت زیبایی پوست با توجه به نقش واسطه&zwnj;ای درگیری مشتری است. این پژوهش بر مبنای هدف از نوع پژوهش&zwnj;های کاربردی و از بعد جمع&zwnj;آوری داده&zwnj;ها یک تحقیق توصیفی-پیمایشی محسوب می&zwnj;شود. جامعه آماري این تحقیق نیز عبارت&zwnj;اند از استفاده&zwnj;کنندگان از خدمات پوست و زیبایی در شهر شیراز که از طریق رسانه&zwnj;های اجتماعی (اینستاگرام) مرکز موردنظر خود را انتخاب کرده&zwnj;اند. حجم نمونه با توجه بزرگ بودن و عدم وجود آمار دقیق در مورد تعداد جامعه، بر اساس فرمول کوکران 384 نفر تعیین شد و روش نمونه&zwnj;گیری مورد استفاده، غیر تصادفی در دسترس بود. برای جمع&zwnj;آوری اطلاعات از پرسش&zwnj;نامه محقق ساخته استفاده شد. در این پژوهش جهت آزمون فرضیه&zwnj;ها از مدل&not;یابی معادلات ساختاری بهره گرفته شد به این منظور، نرم&zwnj;افزارهای SmartPLS و SPSS مورد استفاده قرار گرفت. یافته&zwnj;های پژوهش نشان داد جذابیت و تخصص اینفلوئنسرها و همچنین درگیری مشتری بر قصد خرید در صنعت زیبایی پوست تأثیر مثبت و معنادار دارد. در این میان درگیری مشتری در رابطه بین ویژگی&zwnj;ها اینفلوئنسرها با قصد خرید نقش واسطه&zwnj;ای دارد.</p> پرونده مقاله