بررسی روشهای آموزش ترکیبی (حضوری- مجازی) در دوران کرونا بر دانشآموزان
محورهای موضوعی : علوم برنامه ریزی
1 - دانشگاه فرهنگيان یاسوج
کلید واژه:
چکیده مقاله :
هدف از تحقیق پیش رو بررسی روشهای آموزش ترکیبی (حضوری- مجازی) در دوران کرونا بر دانشآموزان می باشد که توضیحات مختصری در زمینه بررسی روشهای آموزش ترکیبی (حضوری- مجازی) در دوران کرونا بر دانشآموزان انجام شد، در این مقاله نگاهی گذرا به دو مدل آموزشی حضوری (سنتی) و آموزش غیرحضوری (مجازی) داشته و به بررسی محاسن و معایب این دو روش پرداختیم. البته با توجه به شرایط کنونی ایجادشده در زمینه بیماری کوید 19 ما را بر آن داشت تا به بررسی اجمالی در زمینه بهترین روش آموزش در شرایط بحرانی وضعیتی که امکان حضور فیزیکی مدرس و یادگیرنده وجود ندارد بپردازیم که در نهایت با توجه به تجربیات عملی چند ماهه اخیر در مدارس و دانشگاهها شاید بهترین حالت ممکن تلفیقی از هردو روش حضوری(سنتی) و آموزش غیر حضوری ( مجازی) باشد، بنابراین نمیتوان با قاطعیت موفقیت یکی از دو روش مطرحشده را اثبات نمود.
The purpose of this study is to investigate the methods of combined education (face-to-face) during the coronation period for students. We had a face-to-face (traditional) training model and a face-to-face (virtual) training model, and we examined the advantages and disadvantages of these two methods. Of course, given the current situation in the field of Quid 19 disease, we decided to give an overview of the best teaching method in critical situations where it is not possible to physically attend the teacher and learner, which is ultimately based on several months of practical experience. The latter in schools and universities may be the best possible combination of both face-to-face (traditional) and face-to-face (virtual) teaching methods, so the success of one of the two methods cannot be conclusively proven.
