Subject Areas :
1 -
Keywords:
Abstract :
[1] اسماعیلی، م.، و صیدزاده، ح (1396) تأثیر رضایت شغلی بر عملکرد با نقش میانجی وفاداری سازمانی. فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات مدیریت،
[2] امانی، ن. (1388) راهبردهای گسترش سرمایه انسانی در شهرداری تهران با رویکرد توسعه اقتصاد ملی. اقتصاد شهر،
[3] افسان، ه، (2015)، بررسی نوآوری سازمانی و ظرفیت مدیریت دانش، با میانجی گری روش¬های مدیریت استراتژیک منابع انسانی،
[4] براتی، ه.، عریضی، ح.، براتی، آ.، سرهنگی، ک.، و رنجبر، ح. (1392)تأثیر عدالت سازمانی و جو سازمانی بر رفتارهای ضد تولید. مدیریت فرهنگ سازمانی،
[5] حیدری، ن. (1390) بررسی تاثیر کارکردهای مدیریت منابع انسانی بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان. دانشگاه علامه طباطبائی،
[6] حرمحمدی، م.، صفرزاده، ح.، و تدین، ا. (1395) بررسی تاثیر استراتژی های مدیریت دانش بر توآوری و عملکرد سازمان. فصلنامه علمی و پژوهشی دانشکده بهداشت یزد،
[7] قابضی، ر. (1392) بررسی عوامل موثر بر بهره وری سرمایه انسانی در مراکز پژوهش. فصلنامه نوآوری و ارزش آفرینی،
[8] قلیپور، آ. (1394) مدیریت منابع انسانی. سازمان مطالعه و تدوین علوم انسانی دانشگاه ها،
[9] مطلبی ورکانی، ا. (1395) تاثیر مدیریت راهبردی نیروی انسانی بر چگونگی عملکرد کارکنان. فصلنامه علمی پژوهشی آموزش علوم دریایی،
[10] یوسفی،م. (1394)، بررسی تطبیقی تاثیر ساختار سازمانی، بر مسیر شغلی کارکنان در سازمان)،
[11] چن و هانگ،) (2007)، بررسی تأثیر کارکردهای مدیریت استراتژیک منابع انسانی، بر عملکرد نوآورانه با میانجی گری مدیریت دانش،
[12] دلانی و هوسلاید، (2017)، بررسی تأثیر مدیریت منابع انسانی، بر چگونگی عملکرد سازمانی،
[13] هوسلاید (2017)، تأثیر روش های مدیریت منابع انسانی بر گردش، بهره¬وری و عملکرد مالی سازمان،
[14] Hoffman, J. J., Hoelscher, M. L., & Sherif, K. (2005). Social capital, knowledge management , and sustained superior performance. Journal of knowledge, management,.9 (3).93-100.
[15] Rajendran Muthuveloo, Narendran Shanmugam, Ai Ping Teoh (2017,)The impact of tacit knowledge management on, organizational performance:Evidence from Malaysia, Asia Pacific Management Review, Volume 22, Issue 4, December 2017, Pages 192-201.
[16] chan, C., & Jing, H. (2009). strategic human resource practices and innovation performancEe –¬ the mediating role of knowledge management capacity. Journal of Business Research, 62, 109-110.