Subject Areas :
Alireza Aliahmadi 1 , میثم جعفری 2
1 - عضو هیات علمی
2 -
Keywords:
Abstract :
[1] اخوان, پ., & باقری, ر. ا. (1389). مدیریت دانش از ایده تا عمل. تهران: آتی نگر.
[2] اورعي يزداني, ح. (1381). نگرشی بر توانمندسازي. تهران: مطالعات بازرگاني.
[3] خالقی نیا, ش., & قربانی زاده, و. ا. (1388). نقش انتقال دانش ضمنی در توانمند سازی کارکنان. 1 (2).
[4] داونپورت, ت. ا., & پروساک, ل. (1379). مدیریت دانش. تهران: انتشارات ساپکو.
[5] دفت, ر. (1381). مبانی طراحی و تئوری سازمان ترجمه علی پارسائیان. تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی.
[6] رفیعی, س. ح. (1388). شناسایی ابزارها و راهکارهای سنتی مدیریت دانش در بنگاهها با سطح فناوری پایین. 24.
[7] سعادت, ا. (1389). مدیریت منابع انسانی. تهران: سمت.
[8] عبدالعلی, ع., & نوه ابراهیم, ب. (1385). توانمند سازی کارکنان کلید طلایی مدیریت منابع انسانی. تهران: نشر ویرایش.
[9] فتحی واجارگاه, ک. (1386). برنامهریزی آموزش ضمن خدمت کارکنان. تهران: سمت.
[10] مشبکی, ا. (1379). مديريت رفتار سازماني. تهران: ترمه.
[11] مشبکی, ع. ا., خانعلیزاده, ر., & کرد نائیج, ا. (1389). رابطه بین توانمند سازی و یادگیری سازمانی. 2 (3).
[12] نوروزی, م., حسن پور, ا., & عباسی, ط. (1390). بررسی نقش رهبری تحول آفرین در توانمند سازی کارکنان. 71.
[13] وتن, د. ا., & کمرون, ک. ا. (1381). توانایی و تفویض اختیار. تهران: نشر مدیران.
[14] Appelbaum, K., Steven, H., & Hongger. (1998). Empowerment: a contrasting overview of organizations in general and nursing in particularan examination of organizational factors, managerial behaviors, job design and structural power. 6 (2).
[15] Argote, L., McEvily, B., & Reagans, R. (2003). Introduction to the special issue on managing knowledge in organizations: Creating, retaining, and transferring knowledge. 49 (4).
[16] Bass, B. M., & Stogdill, R. M. (1989). A survey of theory and research. 15 (2).
[17] Beijerse, R. u. (2000). Knowledge management in small and medium-sized companies: knowledge management for entrepreneurs.
[18] Bellman, R., & Zadeh, L. (1970). Decision-making in a fuzzy environment management. 17 (4).
[19] Boedker, a. (2005). An integrated framework for visualising intellectual capital. 6 (4).
[20] Bowen, D., & Lawler, E. (1995). Empowering service employees. 19 (3).
[21] Boxell, C. (1996). The strategic HRM debate & the resources based view of the firm. 26 (7).
[22] Buckley, J. (1985). Fuzzy hierarchical analysis. 17 (1).
[23] Cartwright, R. (2002). Empowerment. -: Easton publishing.
[24] Celemmons Rumizen, M. (2002). The complete idiot's guide to knowledge management.
[25] Cyert, R. M., & March, J. (2007). A behavioral theory of the firm. Upper saddle river: Prentice hall.
[26] Daum, J. (2003). Intangible assets and value creation. -: John wiley & sons.
[27] Forman, E., Saaty, H., Selly, T., & Mary, A. W. (2000). Expert Choice 1982–2000. Pittsburgh: McLean, VA, Decision Support Software Inc.
[28] Foy, N. (1997). Empowering people at work. -: Gower Publishing.
[29] Gelinas, U., Sutton, S., & fedorowicz, J. (2004). Business processes and information technology. cincinnati: south western.
[30] Gretghen, M., & Spreitzer. (1995). Psychological empowerment in the workplace: dimentions,measurement and validation. 38 (5).
[31] Lawer, E. (1994). 10 New realities. -: Executive Excellence.
[32] McCune, J. (1999). Thirst for knowledge.
[33] Pearce, C., Sims, J. R., Cox, J. F., & Ball, G. O. (2003). A multimethod development of theorical typology of Leadership. 22 (4).
[34] Ronald Maier, T. H. (2008). Enterprise Knowledge Infrastructures. springer.
[35] Rue. L, L., & Byars. (2003). Management. -: Mc Graw-Hill.
[36] Saaty T., L. (1988). Multi-criteria decision-making: the analytic hierarchy process. Pittsburgh: PA University of Pittsburgh Press.
[37] Smith, R. (2001). A roadmap for knowledge management.
[38] Teece, D. (2000). strategies for managing knowledge asset:The role of firm structure and industrial context . 33 (1).
[39] Thomas Kenneth, W. &. (1990). Cognitive Elements of Empowerment: An Interpretive Model of Intrinsic Task Motivation. 15 (4).
[40] Tubbs. S and Moss. S, e. e. (2000). Human communication. McGraw-Hill.
[41] Wunram, M. (2000). Consepts of the CORMA knowledg management model,.