فهرس المقالات جعفر بهاری المقاله 1 - تأثیر تعهد مدیریت در کیفیت خدمات بر رضایت شغلی کارکنان در صنعت هتل¬داری مورد مطالعه: هتل¬های پنج ستاره شهر تبریز جعفر بهاری صادق صالحی مرجان بذله مطالعات اجتماعی گردشگری , العدد 11 , السنة 6 , بهار-تابستان 1397 المقاله 2 - تأثیر رفتار شهروندي سازمانی بر کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل¬های بین المللی پارسیان استان مازندران) 10.52547/journalitor.35756.10.20.157 جعفر بهاری مهدی کروبی شهلا بهاری مطالعات اجتماعی گردشگری , العدد 20 , السنة 10 , پاییز-زمستان 1401 المقاله 3 - تأثیر هوش هیجانی بر رفتار شهروندي سازمانی در صنعت هتل داری (مطالعه موردی: هتل پارسیان آزادی خزر) جعفر بهاری مهدی کروبی شهلا بهاری سمیرا محمدی مطالعات اجتماعی گردشگری , العدد 16 , السنة 8 , پاییز-زمستان 1399 المقاله 4 - رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت، وفاداری و اعتماد مشتری، در هتل های انقلاب و لاله شهر تهران 10.52547/journalitor.36165.9.18.0 جعفر بهاری شهلا بهاری مطالعات اجتماعی گردشگری , العدد 18 , السنة 9 , پاییز-زمستان 1400