در این پژوهش به بررسی اثربخشی نقش قراردادی و رابطهای دولت در دستیابی به نوآوری راهبردی از طریق برونسپاری فناوری اطلاعات پرداخته شده است. هدف اصلی از انجام این تحقیق، بررسی کیفیت روابط مشتری ـ تأمینکننده و احتمال دستیابی به نوآوری راهبردی است. روش اجراي پژوهش حاضر توص أکثر
در این پژوهش به بررسی اثربخشی نقش قراردادی و رابطهای دولت در دستیابی به نوآوری راهبردی از طریق برونسپاری فناوری اطلاعات پرداخته شده است. هدف اصلی از انجام این تحقیق، بررسی کیفیت روابط مشتری ـ تأمینکننده و احتمال دستیابی به نوآوری راهبردی است. روش اجراي پژوهش حاضر توصيفي (غيرآزمايشي) و طرح پژوهشي همبستگي از نوع تحلیل مسیر است. جامعه آماری در اين تحقيق کلیه کارکنان دانشگاه آزاد قزوین میباشد، با توجه به حجم جامعه آماري، برای تعیین تعداد حجم نمونه از جدول مورگان استفاده شده است. 317 نفر از کارکنان در شهر قزوین بهعنوان نمونه پژوهش از طریق نمونهگیری تصادفی انتخاب گردیدند. روشهاي گردآوري اطلاعات از طریق کتابخانهای، میدانی و پرسشنامه استاندارد بوده و براي بررسي روايي پرسشنامه از روش اعتبار محتوا استفاده شده است. ضريب آلفاي کرونباخ براي يک مقياس بيش از 7/0 محاسبه گردید و در نهایت پايايي آن مقياس مطلوب ارزيابي شد. نتایج تحقیق نشان میدهد، هر دو فرضیه مورد پذیرش واقع گردیده که نشان از وجود ارتباط معنادار مابین کیفیت ارتباط مشتری- تأمینکننده و نوآوری راهبردی با در نظر گرفتن نقش میانجی قراردادی و رابطهای دولت در آن است.
تفاصيل المقالة
رایمگ
يقوم نظام رایمگ بتنفيذ جميع عمليات الاستلام والتقييم والحكم والتحرير وتخطيط الصفحة والنشر الإلكتروني للمجلات العلمية.