فهرس المقالات سید محمود شبگو منصف المقاله 1 - طراحی مدل بهینه ارزشی بازاریابی به منظور ترویج و بهبود فروش داروهای گیاهی: یک تحقیق کیفی 20.1001.1.23833279.1400.12.45.11.5 ذکیه عاشوری سید محمود شبگو منصف کامبیز شاهرودی علی قلی پور سلیمانی فصلنامه پژوهشهای اخلاقی (انجمن معارف اسلامی ایران) , العدد 45 , السنة 12 , پاییز 1400 المقاله 2 - مؤلفههای کلیدی برندسازي اسلامي-اخلاقی براي ورود به بازارهاي بين المللي در كسب و كارهاي كوچك و متوسط صنايع غذايي 20.1001.1.23833279.1401.12.47.12.4 سیده فتانه مقیمی سیذ محمود شبگو منصف کامبیز شاهرودی نرگس دل افروز فصلنامه پژوهشهای اخلاقی (انجمن معارف اسلامی ایران) , العدد 47 , السنة 12 , بهار 1401 المقاله 3 - تبیین شایستگیهای نیروی انسانی با رویکرد بازاریابی خدمات آموزشی (یک مطالعه فراتحلیل) 20.1001.1.24233277.1401.9.35.8.7 سعید طالبی سید محمود شبگو منصف کامبیز شاهرودی فرزین فرحبد فصلنامه آموزش و توسعه منابع انسانی , العدد 35 , السنة 9 , زمستان 1401 المقاله 4 - طراحی مدل عوامل راهبردی مؤثر بر جذب سرمایه گذار در صنعت گردشگری با استفاده از رویکرد آمیخته 10.61186/journalitor.39405.12.26.99 آرش فرهودی سید محمود شبگو منصف علی قلی پور سلیمانی مطالعات اجتماعی گردشگری , العدد 26 , السنة 12 , تابستان 1403