Rimag

Rimag

  • عنا
  • خدمات
    • باحثون
    • للمؤلفين
    • رئیس التحرير
    • للمحررين
    • الحکم
    • للحَکَم
  • المنشورات رایمگ
  • طلب
  • اتصل بنا
  • الصفحة الرئيسية
  • عنا
  • اتصل بنا
  • تسجيل
  • دخول
  • طلب
البحث المتقدم
  • الصفحة الرئيسية
  • علی حسین زاده

    فهرس المقالات علی حسین زاده


  • المقاله

    1 - ویژگی ها و رفتار مصرف‌کننده و تاثیر آن بر خرید آنی (مطالعه موردی فروشگاه های زنجیره ای مشهد)
    20.1001.1.23833279.1399.11.41.8.7
    عباس شریفی پور هادی بستام علی حسین زاده علیرضا پویا
    فصلنامه پژوهش‌های اخلاقی (انجمن معارف اسلامی ایران) , العدد 41 , السنة 11 , پاییز 1399

  • المقاله

    2 - بررسی تاثیر نگرش اخلاقی استراتژی های بازاریابی دیجیتالی بر عملکرد صنعت هتلداری
    20.1001.1.23833279.1399.11.42.12.3
    علی نخچیان علی حسین زاده حسین مؤمنی مهمویی محمد قاسمی نامقی
    فصلنامه پژوهش‌های اخلاقی (انجمن معارف اسلامی ایران) , العدد 42 , السنة 11 , زمستان 1399

  • المقاله

    3 - مدل مطلوب ارزشی ائتلاف استراتژیک شرکتهای تولیدی در ایران (مطالعه موردی، شرکت تولیدکننده متانول)
    20.1001.1.23833279.1400.12.45.15.9
    حجت مبرزی علی حسین زاده محمد قاسمی نامقی
    فصلنامه پژوهش‌های اخلاقی (انجمن معارف اسلامی ایران) , العدد 45 , السنة 12 , پاییز 1400

  • المقاله

    4 - شناسایی و ارزیابی عوامل موثر فرهنگ یادگیری الکترونیکی در جهت پذیرش فناوری اطلاعات و استقرار SCRM
    میثم کیوانی مهدی زیرک حسين مومني مهموئي علی حسین زاده
    فصلنامه آموزش و توسعه منابع انسانی , العدد 23 , السنة 6 , زمستان 1398

  • المقاله

    5 - بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتری با محوریت شخصیت برند (مورد مطالعه: شعب بانک ملت اصفهان)
    20.1001.1.23833279.1400.12.46.2.8
    حمیدرضا احقاقی محمد قاسمی نامقی علی حسین زاده
    فصلنامه پژوهش‌های اخلاقی (انجمن معارف اسلامی ایران) , العدد 46 , السنة 12 , زمستان 1400

  • المقاله

    6 - طراحی و اعتبارسنجی مدل توانمندی‌های پلتفرم‌های فناورانه در صنعت لوازم آرایشی
    20.1001.1.17355486.1402.19.76.11.1
    10.61186/jstpi.34401.19.76.47
    سیدرسول حسینی تورج صادقی علی حسین زاده ساحل فرخيان
    فصلنامه رشد فناوری , العدد 4 , السنة 19 , پاییز 1402

  • المقاله

    7 - طراحی مدل کسب و کار نوآور در صنعت گردشگری با تأکید بر خلق ارزش در مقصد (مورد مطالعه: شهرستان مشهد)
    10.61186/journalitor.36058.11.23.233
    حسین قدمی هادی بستام علی حسین زاده
    مطالعات اجتماعی گردشگری , العدد 23 , السنة 11 , پاییز 1402

رایمگ


يقوم نظام رایمگ بتنفيذ جميع عمليات الاستلام والتقييم والحكم والتحرير وتخطيط الصفحة والنشر الإلكتروني للمجلات العلمية.

الروابط


  • المركز الإقليمي لعلوم وتكنولوجيا المعلومات
  • مكتشف المجلات
  • المولد المرجعي
  • مرکز الاستشهاد المرجعي لعلوم العالم الاسلامي
  • مؤشرات الأداء للمجلات
  • ISC فهرس مجلات رئيسية فی
  • Iranian Journals IndexedIn ISI

المراكز ذات الصلة


  • مكتب المرشد الأعلى
  • المؤسسة الرئاسية
  • وزارة العلوم والبحوث والتكنولوجيا
  • وزارة الصحة والتعليم الطبي
  • مركز التواصل المجتمعي (SAMS)

دعامة


الصفحات الرسمية



  • الصفحة الرئيسية
  • خريطة الموقع
  • مركز معلومات العلوم والتكنولوجيا الاقليمي
  • اتصل بنا

حقوق هذا الموقع الإلكتروني مملوكة لنظام Rimag Press Management. © 1438-1446

الصفحة الرئيسية| دخول| عنا| اتصل بنا|
[English] [فارسی] [en] [fa]
  • Ricest
  • دخول
  • email