اثربخشی آموزش کلمات دارای حروف همآوا بر مهارت املاء نویسی دانشآموزان
الموضوعات :نیره مرسلی گنج 1 , معصومه پورمحمدرضا تجریشی 2 , طاهره سیما شیرازی 3
1 - دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران
2 - دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران
3 - دانشکده علوم بهزیستی و توانبخشی تهران
الکلمات المفتاحية: کلمات دارای حروف همآوا, مهارت املاءنویسی, دانشآموز, مقطع ابتدایی,
ملخص المقالة :
پژوهش حاضر با هدف تعیین تأثیر آموزش کلمات دارای حروف همآوا بر مهارت املاءنویسی دانشآموزان سوم ابتدایی انجام شد.
--