بررسی تحلیل روشهای آموزش تفکر انتقادی در دانشآموزان دوره ابتدایی
الموضوعات : Planning scienceصادق پیشگو 1 , حمیدرضا روشن نسب 2 , یعقوب حسینی نژاد 3
1 - دانشگاه پیام نورمارگون
2 - دانشگاه آزاده گچساران
3 - دانشگاه پیام نور بروجن
الکلمات المفتاحية:
ملخص المقالة :
چکیده در پژوهش حاضر که با عنوان " تحلیل روشهای آموزش تفکر انتقادی به دانشآموزان دوره ابتدایی "انجام گرفت، بر مبنای همین روش تحقیق پس از مطالعات مبانی نظری، به گردآوری تمامی مفاهیم مرتبط با آموزشوپرورش کودکان ابتدایی و سپس به گردآوری تمامی مطالب و منابع مربوط به تفکر انتقادی پرداخته شد. در خلال این مطالعات تمامی روشهای موجود تدریس و کتب و مقالات مربوطه نیز مطالعه و بررسی گردید. پس از کنار هم قرارداد همه دادههای گردآوریشده از میان روشهای تدریس گوناگون به علت اهمیت سن دوره ابتدایی و البته تفاسیری که در این تحقیق آمده است درنهایت علاوه بر معرفی روشهای تدریس انتخابی به کم و کیف آنها پرداخته و ارتباط آنها را با مفاهیم و ویژگیهای تفکر انتقادی نشان داده و به تحلیل کشیدهایم.
