تبلیغ سنتی و مجازی؛ قوت ها و ضعف ها
الموضوعات :
1 -
الکلمات المفتاحية:
ملخص المقالة :
تاکنون در جلسات و گعده های مختلف طلاب علوم دینی بارها دیدهام که نسبت به برتری تبلیغ سنتی یا مجازی اختلاف دیدگاه های بسیاری وجود دارد و طرفداران هر دیدگاه برای اثبات نظر خود، دلایلی دارند؛ بهعنوان نمونه، برخی از طرفداران تبلیغ سنتی به این سخن مقام معظم رهبری (حفظهالله) استناد نموده که ایشان فرموده اند: این مجالس روضهخوانی، مجالس وعظ و خطابه، مجالس گوناگون، خیلی چیزهای مهمی است؛ اینها را دستکم نباید گرفت؛ هم از فضای مجازی مؤثرتر است، هم از صدا و سیما مؤثرتر است