شاخص هاي ارزيابي شركتهاي مستقر در مركز رشد
الموضوعات :فضل اله ادیب نیا 1 , محمد رضا حسینی 2
1 - عضو هیات علمی دانشگاه یزد و مدیر مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات یزد
2 - -
الکلمات المفتاحية: شاخص هاي ارزيابي, مراحل ارزيابي, دوره رشد شركت ها,
ملخص المقالة :
وظيفه اصلي مركز رشد حمايت از شركتهاي فناور نوپاي مستقر در آن است. به نحوي كه اين شركتها به شركتهاي موفق و رشديافته تبديل شده و قادر باشند حمايتها و خدمات دريافت كرده از مركز رشد را به آن برگردانند. بنابراين يكي از فعاليتهاي ضروري يك مركز رشد، ارزيابي صحيح و مستمر مؤسسات مستقر در آن مركز ميباشد. اهداف اصلي ارزيابي شركتها، ايجاد انگيزه در آنها جهت موفقيت بيشتر و شناسايي شركتهاي موفق است. تلاش و تخصص دو عامل مؤثر در موفقيت يك شركت هستند. هر چند كه موفقيت يك معيار فازي و نسبي است و در طول زمان قابل كسب و تشخيص ميباشد.